Kráčali ste niekedy cez kanceláriu a cítili ste, ako váš personál bol nudný otvory v zadnej časti hlavy s ich očami? Je to podobné tomu pocitu, že sa dostanete, keď sa vaša žena počas prvého záchvatu rannej nevoľnosti pozerá cez jedálenský stôl a pozerá na muža, ktorý jej to „urobil.“
Ak vás zaujíma, čo by mohlo byť zlé, nenechajte sa mýliť. To si ty. „Nie si paranoidný, naozaj sú pre teba.“ Ak ste zvedaví, čo ste urobili, tu je tip. V skutočnosti to môže byť niečo, čo ste neurobili. Mohlo by to byť zlyhanie na vašej strane ako manažér dostať sa do zákopov a cítiť, čo cítia. A možno si skutočne zaslúžite liečbu, ktorú dostanete.
Kto ma zasekol?
Jedným z podivných vecí o podnikaní je, že tí, ktorí rozhodujú, zvyčajne nie sú rozhodujúci. Ľudia, ktorí sa rozhodnú, čo budú robiť všetci, a technológie, ktoré budú mať k dispozícii, sú zriedkakedy ľudia, ktorí tieto technológie používajú. Výsledkom je často odpor zamestnancov a skutočná technológia Misfit v organizácii.
Dostanete misfit na dvoch úrovniach. Po prvé, znížili ste morálku zamestnancov, čo vždy zníži účinnosť. Po druhé, mohli by ste veľmi dobre mať postupy a technológie, ktoré sú tiež neefektívne. Ale nemôžete to vedieť, pretože tieto činnosti nerobíte každý deň. Nemusíte zažiť nudu spôsobenú neefektívnymi metódami a nástrojmi.
Iste, nemôžete stráviť každý deň v zákopoch, ale musíte naplánovať, aby ste sa tam dostali aspoň niekoľko hodín, aspoň raz za mesiac. To zabezpečí, že budete v kontakte s pulzom vášho podnikania na základnej úrovni. Musíte sa dostať do rôznych oddelení, ktoré máte na starosti, a požiadať svojich zamestnancov, aby vám ukázali, ako robiť to, čo robia. Potom to musíte urobiť. Musíte cítiť, čo cítia, takže môžete svoje technológie osloviť inteligenciou a skúsenosťami. Neexistuje žiadna skratka.
Čo získate?
Získate svoje technológie Fit niekoľkými spôsobmi, ak to urobíte. Po prvé, zvýšite morálku a výkonnosť zamestnancov. Ako sa hovorí: „Ľudia sa nestarajú, kým nevedia, koľko vám záleží.“ Zamestnanci sa obetujú a pracujú veľmi tvrdo pre vodcu, ktorého vidí, je ochotný špiniť ruky a stotožňovať sa s nimi. Tým sa odstráni ich pocit „vystavenia“ úlohám a technológiám, ktoré ste si vybrali. Budú inšpirovaní vaším záväzkom pochopiť, o čo sa ich pýtate, a vylepšiť ich tam, kde môžete.
Po druhé, budete používať svoje väčšie zručnosti na analýzu vašich obchodných problémov. Každodenní pracovníci majú často silné spracovateľské schopnosti, ale sú menej schopní analyzovať neefektívnosť. Ak majú tieto zručnosti, často sa presúvajú zo spracovateľských pozícií. To je dôvod, prečo ako manažér musíte zabezpečiť, aby ste sa tam vrátili sami. Ste schopní analyzovať a rozpoznávať problémy a neefektívnosť a rozhodovať o tom, čo treba urobiť.